Etusivu Raamattu Artikkelit - ABC Haku

Sadhu Sundar Selvarajin saama profetia 2011

Sadhu Sundar Selvarajin saama profetia 6.12.2011 Jerusalemissa Avointen taivaiden profeetallisessa konferenssissa

Jerusalem tullaan jakamaan

Sadhu alkaa profetiansa kertomalla, että hänen luonaan kävi profeetta Sakarja. Myös Jeesus ja enkeleitä vieraili Sadhun luona vahvistaen sanoman.

Profeetta Sakarja kiinnitti Sadhun huomion Sakarjan kirjan luvun 14 jakeisiin 1-3, jotka kuuluvat seuraavasti:

”Jerusalem, Herran päivä on jo lähellä! Sinä päivänä sinut ryöstetään tyhjäksi, ja saalis jaetaan muuriesi sisällä.
Minä kokoan kaikki kansat taistelemaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, puolet kaupungin asukkaista viedään vieraaseen maahan. Mutta jäljelle jääneitä ei tuhota.
Herra itse lähtee sotaan viholliskansoja vastaan, niin kuin hän on lähtenyt ennenkin vihollisen hyökätessä.”

Luettuaan tekstin Sadhu kysyi Sakarjalta: ”Mitä tämä Kirjoitus tarkoittaa?” Sakarja vastasi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan pian jakamaan.” ”Miten se on mahdollista?” Sadhu kysyi. Sen jälkeen Sakarja selitti Sadhulle, miten kaikki tulee tapahtumaan.

Kun Sadhu tuli Jerusalemiin konferenssiin, Jumalan enkeli ilmestyi hänelle 5.12.2011 ja sanoi: ”Jerusalemin kaupunki tullaan jakamaan hyvin pian.”

Sadhu kertoi konferenssissa: ”Kaikki suojelevat enkelit, myös Israelia suojeleva ylienkeli Mikael, joutuvat vetäytymään taaksepäin eikä heidän sallita turvata Israelia, koska Jerusalemin pitää tulla jaetuksi.”

”Kyseessä on tuskallinen tapahtuma, mutta Israelin pitää käydä sen läpi, jotta muut profeetalliset asiat voisivat toteutua. Vasta näiden kauheiden koettelemusten jälkeen israelilaiset kääntyvät Herran puoleen ja huutavat: ”Oi, Herra Jumala, missä sinä olet? Auta meitä!” Kyseessä on Israelin ristiinnaulitseminen. Mutta se on välttämätöntä. Silloin toteutuu Sakarjan kirjan luvun 12 jae 10 ”Mutta Daavidin sukuun ja Jerusalemin asukkaisiin minä vuodatan armon ja rukouksen nöyrän hengen”.

Sen jälkeen Sadhu kertoi, miten Jeesus ilmestyi hänelle Jerusalemin hotellihuoneen parvekkeella näyttäen hänelle kaikkia niitä paikkoja, joissa hän teki maanpäällistä työtään 2000 vuotta sitten.
Yhtäkkiä Sadhu näki näyssä, miten eräs korkea rakennus räjähti, sen jälkeen toinen iso rakennus romahti maahan ohjuksen osuttua siihen. Kaikkialla taivaalla näkyi hävittäjälentokoneita.

Kaiken tämän keskellä Jeesus sanoi kyynelet silmissään: ”Minun kaupunkini tulee kärsimään suuresti sodasta.” Myös paikalla olevat enkelit sanoivat: ”Israel tulee kärsimään suuria tappioita. Menneissä sodissa Israelin tappiot ovat olleet pienet, mutta tällä kertaa Israel tulee kärsimään raskaita menetyksiä. Israel tulee kärsimään kuten Jeesus, jota lyötiin, ruoskittiin ja joka ristiinnaulittiin. Jerusalemia lyödään, rusikoidaan ja teurastetaan. Kuolleita ruumiita, lapsia ja nuoria ihmisiä, makaa kaikkialla kaduilla pommien ruhjomina.”

Sitten Israelin lähin ystävä ja liittolainen USA tulee pettämään Israelin kuten Brutus Caesarin. USA virittää poliittisen ansan Jerusalemin valloittamiseksi. Sen jälkeen Antikristus tulee näyttämölle tarjoamaan rauhaa maaluovutuksia vastaan.

Sadhu näki näyssään, miten Israelin pääministeri oli hyvin avuton ja järkyttynyt tässä tilanteessa, jossa Israelin paras ystävä osoittautuikin petolliseksi.

Israelilla ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin luopua puolen Jerusalemin hallinnasta. Näin Jerusalem jakaantui.

Antikristus, joka sai rauhan aikaan Lähi-idässä, lupasi rauhaa maaluovutusten vastapainoksi. Lisäksi Antikristuksella oli vielä yksi bonuskortti: jos israelilaiset suostuvat Jerusalemin jakamiseen, niin he saavat rakentaa Jerusalemiin temppelin.

Silloin toteutuu Danielin kirjan luvun 9 jae 27: ”Hän (Antikristus) on tekevä liiton raskaaksi monille yhden vuosiviikon (7 vuotta) ajaksi, ja puoleksi sitä viikkoa (3,5 vuotta) hän (Antikristus) on lakkauttava teuras- ja ruokauhrin. Ja temppelin ylimmällä kohdalla on oleva turmion iljetys aina siihen saakka kun turmion tuoja (Antikristus) vääjäämättä joutuu turmioon.”

Silloin tehdään siis rauhansopimus, mutta teeskentelevä rauhanruhtinas, joka on itse asiassa kadotuksen ihminen, tulee rikkomaan sopimuksen 3½ vuoden kuluttua.

Sadhu kertoi lopuksi, että Israelin liittolaiset eivät ole oikeita liittolaisia. Ne vain näyttävät siltä. Itse asiassa ne vain odottavat tilaisuutta iskeä Israelia selkään.

Israel tulee jäämään täysin yksin. Israelilla ei tule olemaan yhtään ystävää. Israelin ainoa ystävä tulee olemaan Jumalan seurakunta, Jeesukseen uskovien joukko, ei virallinen kirkko.

Onko Jerusalemin, Jumalan kaupungin, jakamisesta mitään seurauksia?

Sadhun mukaan Jerusalemin jakamisesta seuraa suuria maanjäristyksiä ja valtavia hyökyaaltoja eri puolilla maailmaa.

On myös kolmas seuraus. Kun Sadhu oli rukoilemassa ja paastoamassa Siinain vuorella, hän näki mitä tulee tapahtumaan USA:lle, joka tulee olemaan merkittävin Jerusalemin jakamisen puolestapuhuja. Sadhu näki kolmiulotteisen Yhdysvaltojen kartan. Sadhu näki kartan vierellä valtavan enkelin miekka kädessään. Enkeli kääntyi Sadhun puoleen ja sanoi: ”Tämä on tämän kansakunnan tuomio, joka tulee kääntämään selkänsä Jumalan kansaa vastaan.” Näin sanottuaan enkeli puhkaisi ja lävisti USAn keskeltä halki.

Sadhulta on kysytty paljon, miten Jeesukseen uskovien ihmisten käy Israelin tulevissa tuomioissa. Enkeli vastasi: ”Messiaaniset juutalaiset ja kaikki muut uskovat tullaan suojelemaan tulevien vaikeuksien aikana.”

Sadhu jatkoi: ”Jumala tulee puhumaan monille eri maiden uskoville siitä, että heidän tulisi muuttaa Israeliin, koska lopunaikana Israelissa tarvitaan vanhurskaiden ihmisten palavia rukouksia. Joten jos tunnet hengessäsi sisäistä kutsumusta muuttaa Israeliin, älä epäile. Meidät on kutsuttu olemaan Israelin rinnalla silloinkin, kun kaikki muut hylkäävät Jumalan omaisuuskansan.”

Sadhun kotisivu: www.jesusministries.org


ABC - kaikki Linnunradan artikkelit aakkosjärjestyksessä