Etusivu Raamattu Artikkelit - ABC Haku

Antikristuksen aika - H.D. Holvaisen profetia

23-vuotiaan H. D. Holvaisen näky v. 1924. Holvainen on puhunut tämän näyn Karlsruhessa Saksassa 3.1.1962

Näin näyssä huoneen, jossa oli pitkän pöydän ääressä istumassa paavi. Hänen oikealla puolellaan evankelisen kirkon piispa ja hänen vieressään muita vapaiden suuntien edustajia. Vasemmalla puolella oli ortodoksisen kirkon piispa ja upseereita.

Paavi sanoi: - Te rakkaat veljet, olemme tulleet aikaan, jolloin meidän tulisi tulla yhdeksi. Onhan Jeesus aina rukoillut, että he yhtä olisivat. Kirkon miehinä se on meidän tehtävämme. Sen tähden haluamme perustaa yhteisen ekumeenisen liikkeen, yhden kirkon. Siitä on se hyöty, ettei kommunistinen Venäjä tullessaan voi meitä voittaa. Se sallii vain yhden kirkon olemassaolon, jonka kautta me voimme pitää Jumalamme ja uskontomme. Sanoohan Raamattukin, että on vain yksi usko ja yksi tunnustus. Jokainen voi kyllä pitää sitä omana uskon käsityksenään. Kirkkomme ei halua sitoa ketään, kuitenkin ollessamme kaikki yhden ja saman kirkon jäseniä se hyödyttää koko nykyistä maailmaa ja jokaista kristittyä, sillä tahdommehan olla kristittyjä.

Evankelinen piispa kätteli ensimmäisenä paavia ja he syleilivät, piispan sanoessa: "Isä paavi puhui oikein." Sitten nousee myös ortodoksisen kirkon isä ja tekee samoin.

Jeesus sanoi minulle: "Seuraa tarkoin mitä nyt tapahtuu."

Sitten tuli vapaiden suuntien edustaja ja sanoi: - Todellakin, me olemme saaneet suuren valon, josta meidän tulisi kiittää Jumalaa. Ekumeeninen liike, liittoutuminen on tärkeää päästäksemme veljeyteen ja todelliseen yhteyteen toistemme kanssa, joka on ehdottoman välttämätöntä ennen Jeesuksen toista tuloa. Paavi syleili puhujaa ja kaikki kumartuivat hänen edessään, sitten Jeesus sanoi minulle: "Katso toisia herroja." Siellä oli monia eri kansallisuuksia niiden poliittista puolta edustaen.

Sitten Jeesus puhui toisesta maailmansodasta, mutta aivan erikoisesti kolmannesta, sanoen: "Tuo mies, joka istuu tuolla, katso hänen kasvojaan ja kirjainta hänen rinnassaan". Siinä oli suuri I-kirjain. Jeesus sanoi: "Miehen nimeä en tule sinulle sanomaan, mutta sinä elät hänen noustessa valtaan, hän on yhteydessä toisen maailmansodan Saksan edustajaan. Hänen kauttaan tulee Saksa häviämään. Tapahtuu hirveitä asioita ja hän on antikristuksen edelläkävijä. Sano toisen maailmansodan aikaisen kansasi johdolle, maasi presidentille: Älkää tarttuko lihan käsivarteen, sillä tämä sota alkaa Googista. Pieni Suomi on silloin oleva suuressa hädässä, mutta jos kansa seisoo omilla rajoillaan ja rukoilee, tulen Minä varjelemaan sen, mutta älkää tarttuko lihan käsivarteen. Teille tullaan tarjoamaan apua Saksasta, mutta koska antikristuksen edelläkävijä on johtava tätä kansaa, älkää siihen tarttuko. Jos sen teette, ei häviä vain Saksa, vaan myös pieni Suomikin."

Sitten seurasi näyssä seuraavaa:

Yljän morsian temmattiin ylös. Heti sen jälkeen oli suuri hätä maassa, koko maapallolla ihmiset etsivät sukulaisiaan ja ystäviään ja sanoivat viimein: Nyt se on tapahtunut, se mistä Herran omat ovat aina puhuneet. Yljän morsian oli otettu ylös. Paljon kristittyjä oli jäänyt maan päälle, myös niitä jotka tiesivät koko totuuden. Miksi? Heiltä oli puuttunut rakkaus. Heillä oli kaikkea muuta ja siksi he joutuivat jäämään alas.

Nyt alkoi suuri herätys koko maailmassa. Saman aikaisesti astui maailmaan myös uusi hallitsija. Amerikassa oli katolisen kirkon jäsenenä sangen sympaattinen ja myös hyvin uskonnollinen mies. Toinen hänen vanhemmistaan oli juutalainen. Hänet oli huudettu presidentiksi. Hän puhui suuria asioita Jumalasta, rakkaudesta, yhteydestä ja siitä kuinka välttämätöntä on kristittyjen yhdeksi tuleminen. Hän ennusti ja profetoi. Hän antoi rahaa köyhille ja teki paljon hyvää. Hän oli myös rakennuttanut heitä varten taloja valtion varoilla. Kaikki pitivät hänestä. Hän puhui katolisessa kirkossa: "Voitte kaikki pitää oman uskontonne, mutta on ehdottoman tärkeää, että kuulumme yhteen ja samaan kirkkoon. Me saamme pitää oman kirkkomme, meillä on yhteinen pakopaikka. Jokainen pitäköön oman uskontonsa, kunhan vain kuulumme tämän kirkon jäsenyyteen." Vielä silloin ei ollut pakkoa, tehtiin vain ilmoitus, jossa sitä toivottiin.

Tapahtui herätystä, luettiin sanaa ja samoin kuin ennen ylöstempausta, syntyi nytkin pieni joukko Jumalan lapsia, hajallaan ympäri maailmaa. Kaikki olivat kristillisiä ja hyvin uskonnollisia. Näiden keskellä syntyi pieniä ryhmiä, jotka aivan erikoisesti rakastivat Jeesusta ja Pyhää Sanaa. He kokoontuivat tutkimaan Raamattua ja Jumala vuodatti Pyhän Henkensä. Tätä kesti noin kolme vuotta. Eräänä päivänä presidentti ilmoitti seuraavaa: "Kaikkien on kuuluttava yhteen ja samaan kirkkoon". Paavi oli muuttanut kaikki kirkolliset lait ja uuden lain mukaan se, joka ei kuulu kirkkoon, oli valtion salamurhaaja ja valtiolle erityisen vaarallinen. Kirkko oli tehnyt lain kansaa varten, tavoitteenaan jokaisen kirkkoon kuulumisen, ensin vapaaehtoisesti, myöhemmin pakolla. Vapaaehtoisesti siksi, että koko kansa pääsisi samaan mielenlaatuun ja että he hyväksyisivät tämän miehen koko sen ajan maailman herraksi. Näin tekikin suurin osa. Vähän myöhemmin ihmisten kotien katoille oli laitettu punainen lippu. Mies seisoi ulko-ovella ja sanoi: "Tämä talo kuuluu valtiolle, lapset kuuluvat valtiolle, ja jos tahdot olla valtion jäsen on sinun otettava merkki oikeaan käteesi tai otsaasi. Saat lyhyen hetken aikaa ajatella, mutta jos sinulla ei ole tätä merkkiä voi jokainen sinut ampua. Et ole valtion jäsen ja näin ollen et saa pitää virkaasi.

Jeesus ei tule koskaan liian myöhään ja myös tuona aikana Pyhä Henki ilmoitti ja opetti niitä jotka olivat todella tulleet uskoon. Myös enkelit olivat enemmän palvelustyössä kuin nykyään. He tulivat maan päälle näkyvällä tavalla sinne missä Jumalan lapsia kokoontui, tuli Pyhä Henki ja enkelit ilmoittamaan mitä oli tulossa. Näin he osasivat valmistautua jo etukäteen.

Sotilaille oli annettu käsky nostaa kylissä ja kaupungeissa liput salkoon ja ilmoittaa ihmisille mitä valtion taholta nyt vaaditaan. Pyhä Henki oli jo sanonut sen Jumalan lapsille. Kaikille jotka olivat Kristuksessa, avattiin profeetallinen Sana ja he ottivat sen vastaan ja pakenivat talostaan, jossa heissä olisi pitänyt olla merkki. Merkissä oli kuusisakarainen tähti, jonka keskellä valtiomiehen kuva, joka oli hyväksytty koko maailman herraksi. Merkin yläreunassa oli luettavissa sanat: Rauha, Rauha, ja alareunassa Yhteys.

Yksi ainoa mies saneli asiat koko maailmalle. Kaikki tapahtui hyvin nopeasti. Ennen kuin annettiin käsky merkin ottamisesta, sanoi valtiomies: "Nyt vihdoinkin on tullut aika meidän tulla yhdeksi, sillä edessämme on ihana aika. Ei koskaan enää sotia. Meillä on oleva ainainen rauha, siksi tämä merkki, se joka on rauhan puolella, kantakoon sitä. Sen tulee olla oikeassa kädessä tai otsassa, jotta kaikki voisivat tietää, kuka on valtion jäsen. Se, jolla ei ole merkkiä, on valtion salamurhaaja".

Valtio ja politiikka ovat kuitenkin kaksi eri asiaa ja usko vielä aivan muuta. Yhteyttä ei voi tehdä pakolla eikä ihmisviisaudella. Tuon ajan marttyyrisielut olivat hyvin suuressa ahdistuksessa. Sitten kolmen ja puolen vuoden kuluttua vuosi viimeisten marttyyreiden veri. Siemen jäi kuitenkin vielä maan päälle. Eivät kaikki uskossa olleet tulleet tapetuiksi, vaan niin pahassa kuin hyvässäkin jäi siemen. Tästä saatana vihastui, ja kun marttyyrit oli tapettu, alettiin maan hallitsijan ja katolisen kirkon käskystä ajamaan takaa siementä, tuota pientä osaa Jumalan lapsista, jotka olivat jääneet jäljelle. Heitä ei kuitenkaan löydetty mistään, sillä edellisenä yönä taivaan enkelit olivat menneet jokaiseen hiljaisen uskovan kotiin ja paikkoihin, jossa Jumalan lapset olivat olleet yli kaksi vuotta ja ilmoittivat heille, että nyt on vihollinen tulossa. Niin he jättivät kaiken ja enkelit ottivat heidät siivilleen ja veivät kallioluoliin. Toiset vietiin Palestiinaan, toiset Euroopan vuoristoon ja moniin muihin paikkoihin. Enkelien siivet olivat kuin kotkan siivet, jotka heitä kantoivat. Kun valtion virkamiehet tulivat taloihin ja löysivät ne tyhjinä, jättivät he ne silleen ja näin ne säilyivät tuhatvuotiseen valtakuntaan varjeltuina. Kun sitten todellinen Rakkauden valtakunta alkoi, monet kylät olivat palaneet, mutta nämä talot olivat Herralle siunattuja.

Kerron näystä vielä erään osan:

Saatanan hallituskausi kesti seitsemän vuotta ja alkoi siis morsiamen ylösoton jälkeen. Nuo ensimmäiset kolme ja puoli vuotta olivat herätyksen aikaa uskottomille ja ahdistusta. Toisessa osassa on uskovien vaino ja valmistautuminen Palestiinaa varten. Tahdottiinhan saada koko Palestiina. Kaikki verenhimoiset kansat antikristuksen johdolla piirittivät sen. Kaikki paikat joihin ei voitu viedä teknistä sotamateriaalia täytettiin suurella määrällä sotilaita ja hevosia.

Juutalaisilla ei ollut enää mitään toivoa ja tätä ennen he olivat kokeneet kovia aikoja. Osa heistä oli uskonut antikristukseen, mutta tulleet katkerasti petetyiksi. Sitä ennen oli ollut lyhyt pieni sota ja tuo mies oli jo saanut paljon pahaa aikaan Palestiinassa, mutta nyt olivat juutalaiset suuressa vaarassa. Heillä ei ollut mitään pelastumisen toivoa, eivätkä he tämän toivottomuuden edessä voineet tehdä mitään.

Sitten eräänä yönä alkoi taivaasta vuotaa punaista nestettä, noin viisi tuntia ennen vihollisen aikomusta vallata Palestiina. He olivat päättäneet aloittaa taistelut kello seitsemän. Yöllä kello kaksi tulivat taivaalliset sotajoukot. Herra ei tule koskaan liian myöhään. Hänelle siitä kiitos ja ylistys. Punaisen nesteen kautta, joka tuli alas maahan ja maa alkoi palaa, samassa hetkessä tuli maanjäristys. Mikä valtava pako, kun upseerit ja sotilaat tulivat ulos teltoistaan ja paljon oli verenhimoista kansaa. Heidän ainoa toiveensa oli ottaa Palestiina hallintaansa. Tässä paossa he huusivat ja olivat aivan onnettomia. Silloin sain nähdä jotakin.

Tuon maanjäristyksen aikana Öljymäki halkesi kahteen osaan ja syntyi hyvin syvä kuilu. Toinen osa Öljymäestä meni kohti pohjoista ja toinen etelään. Jeesus seisoi Öljymäellä, sen eteläisellä rinteellä ihmeellinen joukko mukanaan. Taivas oli täynnä ihmeellisiä koneita. Kansa huusi kuin yhdestä suusta: "Herra ota meidän kultamme ja hopeamme. Kaikki meidän rahamme, me tahdomme antaa sinulle kaikki." Silloin Jeesus ojensi kätensä heidän ylitseen ja sanoi: "Pitäkää kultanne ja hopeanne ja aarteenne. On liian myöhäistä, aikaa ei anneta enää." He putosivat syntyneeseen syvään kuiluun. Sitten Jeesus sanoi minulle: "Tyttäreni, katso tänne."

Ensiksi katselin taivaalle etelään päin. Sieltä tuli lentäen suuria tummia lintuja kuin kotkia. Kun ne lähestyivät Öljymäkeä ja lensivät alemmaksi, näin että ne olivat enkeleitä. Ne tulivat tähän pieneen maahan ja jokainen laski olkapäiltään yhden ihmisen. Jeesus sanoi seistessään Öljymäellä: "Kolminkertainen kuusisataa kuusikymmentä kuusi on ihmisen luku, ihmistyö ilman Jumalaa kaikkina aikoina. Se on joutunut tuomittavaksi. Luokaamme uusi ajanjakso. Minä olen teidän Kuninkaanne ja Messiaanne". Silloin huusivat juutalaiset kuin yhdestä suusta: "Meidän Kuninkaamme, meidän Messiaamme" ja heittäytyivät kasvoilleen maahan. Samanaikaisesti kumartui jäännöskansoista ne jotka enkelit olivat tuoneet siivillään. Jeesus levitti kätensä molempien yli ja siunasi heidät ja sanoi: "Te Leevin pojat, puhdistakaa maa kaikista kuolleista. Kootkaa kaikki sota-aseet, sillä uusi maa on tullut." Hetken kuluttua aurinko alkoi paistaa ihmeellisesti, oli kuin keväinen aamu. Tuli ihmeellistä sumua maan päälle ja kaikki alkoi viheriöidä ja kukoistaa.

Tähän päättyi näky josta olen kertonut vain osan. Silloin 23-vuotias tyttö ei sitä vielä paljon ymmärtänyt. Olen pyhässä vastuussa siitä mitä puhun. Voi minua ellen niin tekisi. Muistellessani tätä näkyä en voi sitä useinkaan tehdä itkemättä. Toisen maailmansodan alku ilmoitettiin päivälleen seitsemän vuotta sitä ennen. Kuinka vakava sanoma Suomen kansalle ja kuinka vähän olikaan niitä, jotka siihen uskoivat. Jos ette tee parannusta se tapahtuu, mutta jos teette parannuksen voitte vielä saada pidennettyä armonaikaa. Monet pilkkasivat ja nauroivat minulle. Sodan syttyessä päivälleen Herran ilmoituksen mukaan, sanoivat ihmiset: "Nyt me uskomme." Ei tarvinnut enää uskoa kun kaikki tapahtui silmien edessä.

Herra sanoo tänään: "Aika on lyhyt, tehkää parannus, alkakaa alusta, tulkaa yhdeksi sydämeksi. Palatkaa rakkauteen, epäitsekkääseen rakkauteen, jossa ei etsitä omaa, jossa ei koota ihmisiä ympärilleen. Ei etsitä suuntia eikä oppeja, missä ei raavita ja purra, vaan ollaan Jumalan kyyhkysiä ja lennetään Pyhän Hengen siivillä Kristuksessa. "Jeesus tulee, älä kanna ainoastaan karitsan muotoa, vaan tulkoon Hänen valtakuntansa sisäisesti meihin. Rukoilkaamme, että ne valitut, joissa on Jumalan valtakunta, seuraavat Herraa, eivätkä kumarra minkään aineellisen, ei ihmisopin eikä myöskään uskonnollisen muodon, vaan ainoastaan Kristuksen edessä.


ABC - kaikki Linnunradan artikkelit aakkosjärjestyksessä